Arelinnannesi Saat gecenin 1.30 ben yemek yiyorum 😂😂 koca kase noodle ve yarım ekmek tost yedim 2badak da kola 🤦♀️🤦♀️🤯😂 ve her gece birşeyler yiyorum alışkanlık haline geldi bi ben mi böyleyim
umudumsun35 Arelinnannesi şuan karnımın guruldaması dışında bir sorun yokk uzandım ve takatim kalmadı mutfağa kadar gidip bsyler yemek😂😂bu arada afiyet olsun
Elayberosmom Arelinnannesi sen de ki nasıl bir can ise noddle ile tostun arasında ki bağlantıyı kurmaya çalışıyorum kuramıyorum😖
kedilipicama Arelinnannesi kız sen yine iyisin her gün istemsiz 3:30 da uyanıyorum deli gibi atıştırmalık arıyorum 😀
NmalkoC Arelinnannesi alışkanlıkcanım eşim ilk evlendiğimizde ben yemem diyordu şimdi benden alıştı oda yatmadan ne yesek acaba diyor üşenmem yaparım 🤣 bende 2 poğaça üstünede magnolia yaptım yiyorum illaki işlerimi bitirip uykudan önce yerim yemediğimde uyuyamıyorum 🤣
Kutaysmommy Arelinnannesi ben de bisiler yerim genelde emzirdigimiz için enerjimiz düşüyor o yüzden bence çok normal
gg3848 Arelinnannesi ohh afiyet bal olsun valla bebem sabahlara kadar oturuyor çoğu zaman ben de bir şeyler yiyorum napalım yemeyelim de ölelim mi🙈