ada_2020 aminn, sağlıklı uzun ömrümüz olsun inşallah. İnsan böyle şeylerden korkuyor, teşhis yolları da pek iç açıcı değil kaçıyoruz işte aslında yapmamız lazım. Ama Allah korusun kötü bir hastalık olsa başka belirtileri de olurdu diye düşünüyorum. İçinizi ferah tutun, sağlıkla kalın🌸