ada_2020 Evet genel cerrahiye gitmiştim. Çok nadir olarak geliyor, özellikle antibiyotik kullandığım zaman geliyor o da normal bir durummuş. Ben 6 ay kadar ilaç kullandım bir faydasını gördünüz mü derseniz açıkçası görmedim. Yani dönem dönem geliyor yine