ada_2020 amin, sağolun. Babamın şikayeti yoğun karın ağrısıydı. Birkaç kez doktora gittiğinde gaz sıkışmasıdır deyip gönderdiler. Bir gün karın ağrısına mide bulantısı, kusma ve titreme de eklendi ve ambulansla acile götürüldü, aynı gün ameliyata alındı. Ameliyatla bağırsağın bir kısmı alındı, biyopsi sonucu kanser olduğu netleşti. Öğrendiğimizde 2. evreydi. Çok şükür daha kötüye gitmedi. Hatırladığım kadarıyla kabızlık şikayeti yoktu.