Yiyorum cok rahat bi sekilde. 😂 Agzinin kenarindan dusenleri bile yiyorum. Herkes farkli demek. Benim amcamin karisi da yicbi zaman yemezdi hatta buyuduler tabakta kalan yemegi bile atardi yemezdi 😁 babaannem kizardi onlara hep bizim artiklarmizi o yerdi.