[silindi] [silindi] ahahshs hayır yaa temizlerken elime bulaşınca hemen gidip yıkıyorum yine de temizleyebiliyorum en azından diye şükrediyorum tebrik ederim sizi 😂
[silindi] imaddesi çocuğu sevmeyle alakası yokmuş en azından onu görmüş olduk mide hassasiyeti meselesi demek ki 🤭
Papatya-eylul88 [silindi] bebegim hergun agzinda geveliyor yicekleri sonra benim agzima veriyor.bi guzl yiyorum valla🤣heryerini herşeyini yerim onun🩷
[silindi] forumgurmesi 😂 bı de o mesele var hiç onu düşünmedim yemek kalmasın diye yemekten bir hal oldum bide bebişinkileri yersem kapılardan sığmam yememek daha iyi sanki 😂
bendenbirtanedahayok [silindi] bende ıslak şeyler yiyemiyorum bazen suratımı yalıyor kızım hemen siliyorum ama annem yalasın diye dört gözle bekliyor, bu sevmediğim anlamına gelmiyor sadece kişisel olarak hoşlanmadığım bişey
[silindi] bendenbirtanedahayok evet ben de siliyorum da silerken görmesini istemiyorum etkilenir diye sonra biz öpünce falan o da siler alışır benim gibi olmasın bari 🤭 bi arkadaşım bebeğinin altını değiştirirken poposunu özel bölgesini falan öptüğünü söylemişti o zaman da düşünmüştüm acaba ben o kadar çok sevmiyor muyum diye. Yani öpülecek o kadar yeri varken neden öpeyim ki hadi poposu neyse de yani bilmiyorum bana fazla geliyor bu tarz şeyler
UrbanMom [silindi] yedikleri suya geçiyor gerçekten midem almıyor çok severim oglusumu ama yok yani onu da yapamam 😂
UrbanMom [silindi] aynen oyle altını değiştirirken bile igrenmiyorum ama yediğini çıkarmaymis, suyuymus aman 😂
UrbanMom [silindi] hissetsin isterse, benim ailem böyle bir şeye tiksinse bana anlatsa ben çok gülerim 😂
[silindi] UrbanMom ya anlatsalar komik olur da bebekler de bizim gibi herşeyi hissediyormuş en güvendiği insan annesi ve kendinden tiksindiğini anlarsa üzülür gibi geliyor bana 🥲 ya da ben daha yeniyim buealard biraz zaman geçince salabilirim