bitboylum [silindi] halk sağlığı açısından uzak duruyoruz.çünkü bütün gün elini sürmediği yer kalmıyor
beequeen [silindi] bi dr ağzında çiğneyip bebeğe verenleri gördüm 🥹😬benimki daha ek gıdaya geçmedi ama ben de yapamam
[silindi] beequeen ayy evet eskiden babam yaparmış bebegimden uzak dur dedim 😂 herkesin hassasiyeti bir olmuyor demek ki biz de böyleyiz 🥲
[silindi] Nurcanben sanırım ben de öyle olcam. Şimdi 5 aylık olcak biraz büyüyünce ısırıp bıraktığını yerim de ağzında gevelediğini yer miyim sanmıyorum 😂
[silindi] ekimkizi_ ay çok uçlarda yaşıyor babaanneliği. Geçenlerde yapma yapmacık geliyor bunlar bana dedim hala devam salak karı