tospikannesi_ Busra2326 hiçbirşey . Eşimede sevgililer gününü kutkama diye söylüyorum. Çünkü herkes kutluyor bizim için anlamlı bir gün veya özwl birgün değil heves etmiyorum ama eşim illa çiçek vs hediyr alır boş geçirmez
_Goktugunannesi__ Busra2326 15 şubatta doğum günü zaten o gün hediyeleşiyoruz genelde eşim hediye alır ben pastasını yaparım sadece😂
Bezelyeannesi gmzshn çok güzel ya Rabbim bağışlasın ikisinide sizlere🌸 bende merak ediyorum ilki kız benimde
Elvinemine Kocam yurtdışında oldugu icin hic bi şey 😏amma o tum sevgilliler gunumuzde hep cicek alirdi bu yil sanmam uzakta
Betelgeuse_ Busra2326 hiçbir şey.. sevgililer günü kutlamıyoruz hiç kutlamadik. Herkesin kutladığı bir gün bize özel bir gün olarak gelmiyor
Yazmelegi_ Busra2326 sevgililer gününe bisey yapmiycam 16 sı yıldönümümüz 17 si doğum günüm ve kızıma annem bakcak, bende güzel bir sofra hazırlamayı düşünüyorum yemek sonrası dışarıya biseyler içmeye çıkarız muhtemelen
mommother38 Busra2326 akşam 2 saat çocuk baksın yeter en güzel hediye olur bana bende hiçbişey yapmıycam erkekler haketmiyorlar
Ozgeozgee Busra2326 görümcemin doğum günü olduğu için tanıştığımız günden beri eşimle sevgililer günü diye bir kavramımız yok 🙄
Esmprsege Oğlumda bize eşlik edicek mecbur 😂 beraber balon falan şişiririz minik bir pasta güzel bir yemek yaparım mum falan filan oda gelirken çiçek falan alır tahminimce işte bu kadar 🤩