papatyagibi Busra2326 Hediyesini alırım aksamda yemege cıkarız aman Evleneli 7 sene olmus sevgililik heyecanı kalmadı ki
ikibaloglanannesi Busra2326 Kutlamıyoruz. 9 yıldır birlikteyiz 6 yıldır evliyiz. Bize her gün sevgililer günü❤️
dogammerve Busra2326 hiçbişey yapmayı düşünmüyorum 16. Yılımıza girdik 6 sene de sevgilik nişanlılık dönemi etti 22 sene artık yetoooooo 🤣🤣🙈
Bezelyeannesi Dedektifgadget hee aynenn öyle 🤣🤣 hamileyim öyle bi midem bulanıyo ki bırak 14 şubatı kendime faydam yok
gmzshn Busra2326 2.5 yaş bi kızım ve hamilelikle kendimden geçmiş durumdayım kendime hayrım yok süpriz falan yapamam normal de zaten sürekli yemeği çıkarız 14 Şubat a çokta bi anlam yüklememek gerek
ZeydsMom Sevginin gunu olmaz 😁 az once gordm herkes cikolatali yenilebilir ic camasiri aliyor haril haril 😂🤣🤣
ZeydsMom iremosa standart bedenmis yorumlarda gordm 😁 ama cok incecik ya ben hamileyim onun icinde kendimi dusunemiyorum 🤣🤣🤣 cikolata erir gobusumde
NmalkoC Busra2326 sevgililer gününü çok önemsemiyorım ama eşim illaki alıyor birşey bende terliği kopmuş diye crocslardan aldım birde pasta yapıyorum her özel gün standartı 🤣
gunes716_ Busra2326 2yıldr evliyiz hiç doğum günü sürprizi yada sevgililer günü sürprizi yapmadı sevgililer gününde doğum günü eşimin kararsızım kutlayıp kutlamamak konusunda