Busra2326 biz normalde 14 Şubat kutlamayız ama epeydir ben eşime hediye almadım ya da onu özel hissettirecek bir şey organize etmedim o yüzden 14 Şubat vesile olsun eşimi mutlu edeyim istiyorum epeydir forma istiyordu hem eşime hem oğluma forma almayı düşünüyorum küçükte bir pasta yaparım bizim için yeterli 🥰