Jeoloji okudum.. 7 büyüklüğünde bir deprem olsa aramız muhtemelen 350 km. Türkiye nin kıyı kesimleri 5,5-6 civarı hisseder bu da 6 Şubat depremleri gibi yıkıcı etki yaratmaz aramızda kara olmaması avantaj.. Olası Tsunami de ilk dalga deprem oluş zamanından 10 dakika içinde gelir. En yüksek tsunami dalgası da 60-90 dk arasında kıyılara vurur. Yani düşünürsek olası depremden sonra çıkıp iç kesimlere gidecek 1 bucuk saatiniz var bu da yeterli bir süre.Kıyı bölgesindeyseniz her ihtimale deprem çantanızı kapınızın önünde bırakın.