TulayGeriDon inşallah kötü bir şey yaşanmaz 6 şubat depremini yaşamış birisi olarak söylüyorum yine de deprem çantanız hep olsun kolay alınabilecek bir yerde olsun ben o sabah evden çıkmadan bir de lazım olacak şeyler toplamaya çalışıyordum önceden evde saklanabileceğiniz yerleri belirleyin Allah korusun deprem olsa nereye saklanırım ilk ne yaparım nasıl evi terk ederim hepsini düşünün illa olacak diye değil ben şu an Konyadayım inanın burda bile düşünüyorum inşallah hiçbir şey olmaz uzaktaymış zaten