D_deniz ev eski bina. Belki 30 40 seneliktir. Ama bakımlı. Diğer dediklerin ne bilmiyorum. Zeminle birlikte 4 katlı bina. Ben zeminin üstünde oturuyorum. Sokak boyunca evler birbirine bitişik. Hiç 5 katlı bina yok. Hep 3 4 katlı binalar ve birbirine bitişik. Anlatabildimmi bilmiyorum. Ama bayraklidayim. 4 sene önce 6.6 depreminde sadece bayraklı da evler yıkıldı ve çok can kaybı oldu. Ve dediğim gibi tsunami alarmı var evim sahile 5 dk