aslanveannnesi Ben de aynı durumdaydım. O kadar çok yorum okudum ki dediğiniz gibi hep uzun sürdüğü söyleniyordu. Benim bebeğim sadece mamayla besleniyor, bizim de üç aylık olunca bitti. Keşke hiçbir bebek kolik olmasa:( Sizin vesilenizle ben de yazayım dedim. Ben o dönemde umut verici yorumları çok aramıştım çünkü. Kolik anneleri karamsar olmasın, illa geç aylarda bitecek diye bir şey yok.