utkummm mızmız evet. Bu karakter özelliği sanırım. Şu an 27 aylık. Gece uykusunda iyiyiz biz. Yatınca uyuyor. On aylık falanken gece beslenmesini bıraktırdım. O zamandan beri kesintisiz uyuyor. Her gece 11 gibi uyanır, ona görünürüz uykuya döndürürüz. Uzun sürmez hemen uyur. Sabaha kadar da sıkıntısı olmazsa uyanmaz maşallah.