ilknur586 kızım kocaman bebek olmuştu, ayını hatırlamıyorum. Kalkar diz üstü oturur sonra yüzüstü yatardı. Secdeye gider gibi. Öyle gaz çıkarır uyumaya devam ederdi. Gaz çıkarmaları yeterince çıkardıkları anlamına gelmiyor. Çıkarabilir ama hala gazı vardır.