Meliselis 29 Kasım'da doğmamız gerekiyordu 😂 erken doğduk ama gelişimini 29 kasıma göre takip ediyoruz, şurada kenarda durayım ben 😂 neler yapıyor bebişler bir şeyleri tutmaya başladı mı benimki sadece elini emiyor daha, endişelenmeli miyim 😕 21 Ekim'de doğdu nerdeyse 4 olcak ama doktor 2 buçuk aylık sayıyor hala 🤔