meliss14 ben doğumdan beri hergün sabah akşam iki kupa rezene içiyorum. Onun da faydası oldu hep. Bir de günlük gaz masajı yapıyorum kantoron yağıyla. Sav siplex damla da iyi geldi bize. Uyuyunca da yüz üstü yatırıyorum. Gazını emdikten sonra 15 dk çıkarıyorum. Zaten reflüsü olduğundan 20 dk dik tutmam gerekiyor. Benim uyguladıklarım bunlar. İnş düzelir sizin yavrunuz da 💞 en önemlisi sakin kalmak gerekiyor. O ağlama nöbetlerinde durmazsa kucağıma alıp sessizce konuşup karanlık sessiz bir odaya geçiyorum biraz sakinleşiyor. Ağlarken karın taş gibi oluyor hep.Sakinleşince karnına bakıyorum yumuşaksa gazdan olmadığını anlıyorum. Her ağlama gaz değildir bunu da bilmemiz gerekiyor.