13 kasımda doğdu kızım. Gaz sancıları azaldı fakat gün içinde bazen kendi kendine çıkarıyor fakat bazen dee🤦🏻♀️ Gece uykularımız iyi çok şükür. Fakat birkaç gündür huysuz zorluyor bizi 11-12 hafta atağına takıldık sanıyorum ama geçeceğini bilmek güzel🙂 ayrıca işe başladım yoğunluğum arttı ve hiçbir şeye yetişemiyorum tek ilgi odağım kızım evmiş yemekmiş saldım