gulcegrgn evet tam 8,5 aylık bizimkinin de emmesi çok iyi zaten sorun orada başlıyor doktor öncelik her zaman ek gıda yesin sonra emsin diyor ama memede karnını doyurduğu için bu güne kadar hep redddi bende ocean marka kullanıyordum ama ek gıda yemeyen bebeğe kan sonucunda bir faydasının olmadığını gördüm resmen alt sınıra yakındı o kadar düşmüş bence çok geç olmadan sizde bir tahlil isteyin doktor ferrum yazdı çok faydasını gördüm gerçekten aylar sonra ilk defa yemeye başladı iştahı azaldı her zaman önce ek gıda sonra meme 3 öğün sunuyorum