gulcegrgn benim ki tam 8,5 aylık ve 2,5 3 ay boyunca hiçbir şey yemesi resmen ek gıdaya yeni başlamış gibi oldu yemeden içmeden kesildi aylarca ağzını açmadı kilosu ayına göre çok iyi dedi doktor hiçbir şey yapmıyordu baktı en son olacağı yok hiç kilo almıyor aylardır ve yemek yemiyor kan aldı meğersem demiri çok düşmüş o yüzden böyle olmuş şimdi 1 şişe demiri bitirdik çok şükür faydasını gördüm iştahı açıldı ama bakalım ne zaman kilo alacak 2 aydır aynı kiloda