Daha önce de post açtım ama kimse yazmadı başlığı biraz daha dikkat çekici yazayım dedim 😢 bebeğim 7 aylık 4 buçuk ayından sonra kilo almadı bi daha , boyu da pek uzamadı sanırım , sanırım diyorum yaşadığımız yerde düzgün doktor yok herkes farklı ölçüyor kimse kilosunu kıyaslama yapmıyor eski aylarla sadece bilgisayarsan tablolara bilgiler girip kilosu ayıyla uyumlu deyip geçiştiriyorlar . Beni de dinlemiyorlar hiç . Başka şehirlerde iyi bir doktor arayışındayım . Bebeğim neden kilo almıyor olabilir başına gelen var mı 😢