hilal139120 bebeğimin 4 buçuk ayında kontrolünde kilosu 7200 lerde çıktı 2 hafta sonra başka bir şey için eğitim araştırmaya gitmemiz gerekiyordu orda kiloya da baktılar 2 hafta öncesiyle aynı dedim , olabilir dediler tartı farkı vardır önemli değil dediler . Sonra bir ay sonraki kontrolü oldu baktım kilosu yine aynı dedim 6 hafta öncesiyle aynı , doktor pek dinlemedi ayıyla kilo uyumuna baktı sadece boyuna vermiştir belki dedi geçiştirdi . İçim rahat etmedi iki hafta sonra başka il merkezinde Medical parka götürdük kilosuna boyuna bile benim isteğimle baktı aşırı ilgisizdi ayıyla uyumlu deyip gönderdi kimse beni dinleyip ciddiye almadı sanırım sabit bir doktor olmadığından . Yaşadığım yer imkanları kısıtlı iyi doktor bulmak için hep farklı yerlere götürdük haliyle eskiyle kıyaslama yapmıyor hiçbiri . Kendim eve bebek baskül aldım iki haftayı geçti emzirme danışmanından da danışmanlık aldım neler yaptım kilo alması için hala aynı . İşe başladığım için Şuan hemen götüremiyoruz başka şehirlerden doktor arayışındayım bu arada da burda sorayım dedim kilo alamama neyden kaynaklı olabilir belki başına gelen vardır diye . Buraya da uzun uzun yazdım 2 buçuk ay nerdeydin diyenler önce belki okur diye .