Winner dunyam2 evet içinde paraben var. İlerde dişte lekelenme yapıyor. Onu kullanmayın. Daha doğal ve temiz içerikli var ocean marka onu önerebilirm
meyraforum Oykmmkrkn kaç fıs veriyorsunuz bende ocean aldım ama bilemedim fıs şeklinde olunca normalde 3 damlaydı
adakussss Berfin_44 d vitamini tek başına alınmalı mama ile hiç bir etkisi kalmaz . Ölçtürdünüz mü değerini nasıl çıktı
pumpkinmom nnoktaa Biz de oceanı damlayla kullanıyoruz doktorumuz spreyi önermemişti 9 aylık 4 damla veriyorum
nnoktaa pumpkinmom ürün farklı değil ki. Kutu içinden 2 başlık çıkıyor. İster spray ister damlalık olarak kullanıyorsunuz. İlk zamanlar damlalık ve 3 damla kullanıyordum. Sonra ağzını açması zorlaştığı için spray başlığını kullanmaya başladım.
duygu_aslanalp Dedektifgadget doktorumuzun önerisi ile pedia d 3 damla çay kaşığıyla veriyorum ben. Geçen ay tahlilleri yapıldı iyi çıktı. Vermeyi unutmayın yada zorla verin çünkü ilk aylar gelişimleri için çok önemli d vitamini.