Dedektifgadget maalesef 3 aylıkken çıktı şuan bir tane falan kalmış çok küçük olarak kristal diye geçiyor sanırım doktor o ara d vitamini kesin demişti şuan hala kullanmıyorum açıkçası kullan dedi ama kullanmıyorum sizi kötü etkilemek istemem ama doktorunuzla danışıp kullanın 🌸🌸 böyle bir etkisi var maalesef d vitaminin ve ben şans eseri öğrendim oda şöyle oldu karaciğer için ultrason istendi böbreğe de baktı orda taş gördü birkaç tane öyle öğrendik belirti olarak bence çişini yaparken ıkınıyordu eşime bu kız bence idrar yolu enf demiştim doktorlar birşeyi yok deyip göndermişti meğer taş varmış yavrucakta şimdi 8 aylığız 💜