Winner dunyam2 evet içinde paraben var. İlerde dişte lekelenme yapıyor. Onu kullanmayın. Daha doğal ve temiz içerikli var ocean marka onu önerebilirm
nnoktaa Dedektifgadget ocean. Sprey başlığı olduğu için ağzına başka bi şey verecekmiş gibi yapıyorum paaafff bi sıkımda hallediyorum.
pumpkinmom nnoktaa Biz de oceanı damlayla kullanıyoruz doktorumuz spreyi önermemişti 9 aylık 4 damla veriyorum
dmrlrmys Dedektifgadget biz d-vitanol kullanıyoruz ve bebeğim severek içiyor. Monoviti sevmiyordu ve kusuyordu
Dedektifgadget denizalismom bizde şuan ocean kullanıyoruz bitmek üzere iyi içerikli var mı diye merak ettim