Grey cok normal tepkiler. Benim kizimda bazen yüzme derslerine girmek ve çalışmaları yapmak istemiyor. Ikn etmeye çalışıyorum, bazen ise yarıyor bazen yaramıyor.
Mesela anaokuluna gidiyor 1 yaşından beri yani iki yıldır. Ve son bir aydır aşırı derecede bir ağlama ve beni bırakma diye inatlaşma vardi ozellikle Noel tatilinden sonra iyice arttı. Ama şunu farkettik çocukları bizler de bilmeden etkiliyoruz. Daha olumlu ve enerjik yaklaşın belki heves gelir. Gitmek istemiyorsa da o kazandı diyip yenilgiye uğradığınız düşünmeyin. Bu yas inatlaşma ve kendini gösterme yasi. Başka alternatifler yönelebilirsiniz.