Grey 3 yaş bizimde cok zor geçti hatta oturup aplayıp nerde yanlış yaptım dediğimiz zamanlar oldu sonra birden düzeldi yavaş yavaş geçti,oda bi atak gibi düşünün gerçekten sizi parmağında oynattığını bilmiyor farkında değil yaptığının,öyle olduğu zamanlar tamam gitmiyoruz diyin ertrsi gün yeniden başlayın bide cok konuşun hem gitmediği zaman özlemesi belki faydasına olur, birde her dediği oluyorsa hayır demeyi bilmek gerek hayır dediğinizi bilsin, birde bir kitapda şöyle geçiyordu cocuklar sınırları severler sınır koyun o yüzmeye gidilecekse bence gidilecek mayo giyilecekse giyilecek size katılıyorum