Grey bende 3 yaşında cimlastiğe yazdırmıştım gitti durdu 10 dakika snra ağlayıp geldi çok yorucu ben yapmak istemiyorum diye birz konuştuk anladım istemediğini bende bıraktım inatlaşmadım bence 2,5 4 yaş çok zor dönem ama onunda kararları var inatlaşmadan çözerseniz kişiliği de ona göre olur gibi geliyor