demir2606 asla buradaki annelerin yorumlarına bakarak da hareket etme. Dediğim gibi bir bebeğe en iyi annesi düşünür buradaki insanlar sizinle yaşadığınızı bilmeden neden kesiyorsun diye hesap bile de sorabilir. Bazısının sabrı daha kuvvetlidir bazısının aci eşiği daha düşüktür. Bu nedenle burdaki fikirlere göre hareket etmemelisiniz bana göre. Son kez deneyin ama olacak gibi değil ve çok zor durumdaysaniz hele ki bir de desteksiz bakıyorsanız, sizin için iyi olan neyse onu yapın🫶 içiniz de rahat olsun bu ne vicdansizlik ne de vebal. Vebal göğüslerim sarkmasın diye sütü varken emzirmeyen anneler için geçerlidir, veyahut emzirmeyi sevmediği için çocuk emmek istese bile emzirmek istemeyen anne vicdansızdır bana göre.