Bebebao eller serbest pompa al rahat edersin ama sakın kesme emzirmeyi. Sütün olması çok büyük nimet, ne güzel emzirebiliyorsun biraz daha sabret en azından yaşını tamamlasın.
Benim 3 aylıkken kesildi sütüm keşke daha çok sütüm olsaydı :/ herkesin derdi başka işte.