demir2606 ben 2-2,5 aylıkken bıraktırmıştım şuan 5 aylık olucaz inanın hiçbir şey için geç değil video izlemiştim bununla ilgili önce silikonla emziriyorsunuz sonra bir dk sonra falan hızlıca çekip memeyi veriyorsunuz ama benim oğlum bunu anında farkedip memeyi almıyordu ağlamaya başlıyordu kendisini geriye doğru ittiriyordu.. 2. Yöntem gece uykusunda uyanmasına yakın o uyanmadan siz kendi göğsünüzü verin uyku sersemliğiyle tutabiliyorlar diyordu.. 3. Yöntem ise bence bu çok mantıklı ve daha büyük aydaki bebeklere uygulanıyormuş ama eğer oğlum tutmasaydı bende kesinlikle bu yöntemi deneyerek bıraktıracaktım.. silikonun ucunu her gün çok minik minik kesiyorsunuz her gün kese kese artık kendi göğüs ucunuza alıştırıyorsunuz bunu deneyebilirsiniz ❤️