pogacayanaginannesi mondecaidensecmeler valla bende son çare onu aldım tuttu inşallah senin bebede tutar bugün e bebekte indirimdeydi 273 TL düşmüştü normalde 400 falan
mondecaidensecmeler asilsmom_ benimde ilk oğlum wee damakliyi direk tuttu şimdiki hiçbir şekilde almıyor
Alparslanmom__ bisenakillisinzaten ben wee baby damaklıyı denedim anne ucu gibi olanı denedim ucuz emziklerden aldım chicco bibs aldım ama yok yok 😂
surprizbebe mondecaidensecmeler tutmuyordu avent aldım onu da tutmadı. Emzik dışında herşeyi emiyor elini,kıyafetini,önlüğünü,oyuncağını,dudağını,dilini… Ama emzik almıyor çiğniyor sadece. 3,5 aylık
Alparslanmom__ bisenakillisinzaten Evet ya diyorum ya almayan bebek almıyo. Annem sen bebekken sende emzik almadın zorlama diyor ama ben en azından kalabalıkta yada dışarda en azından vereyim istiyorum
surprizbebe mondecaidensecmeler yani kıydım paraya aldım ama işte öyle gezdiriyoruz heryere götürüyoruz acaba alır mı diye ama maalesef
Alparslanmom__ bisenakillisinzaten İnşallah bazen gece uyurken ağlıyo ağzında ben tutarak uyutuyorum 🥹🥹
nurella2633 mondecaidensecmeler valla inat oluyorlar ben ilk avent aldım onu reddetti wee aldım reddetti ek gıdaya geçene kadar neler çektim