Merhabalar benim de ikiz kızlarım var. emziği tutuyorlar ama emme istekleri arttığı için sakinleşmek yerine daha da hırslanıyorlar ve emzirmek zorunda kalıyorum tekrar. Çözümü olan varsa bende nasiplenmek isterim. Bu arada Philips avent kullanıyorum emzik olarak.