Alparslanmom__ mondecaidensecmeler Valla almadığım emzik kalmadı wee baby aldım ucuz markalar aldım bibs kauçuklı aldım yok öğütüyor bende phlıps avent almak istiyorum bide onu denicem ama senin gibi pahalı diye almamıştım
mondecaidensecmeler Alparslanmom__ kız 700 e kadar fiyatı var ama onu tutmazsa boşuna almakta istemiyorum ama hiçbir şekilde olanı titmuyor
Alparslanmom__ mondecaidensecmeler Yok kız trendyolda iki tanesi 400₺ falan ama e bebek civil sitesinde daha uygun bende e bebek mağazasına gidince bakıcam son çağre
nurella2633 mondecaidensecmeler benim oğlum da almamıştı aylarca ne çektim hepsini denedim sonra ek gıdaya geçince hurma özüne minicik batırdim verdim emdi o şekilde zaten çok emmiyor uykuya geçene kadar biz o şekilde alıştırdık
nurella2633 mondecaidensecmeler benimde öyleydi bir süre sonra alıştı benimki meme emmiyor mama içiyor uyanınca çok zorlanıyordum zaten gün içinde vermiyorum gece uyanınca uyku sersemi veriyorum emiyor
mondecaidensecmeler nurella2633 öyle de denim ağlayınca emmese susmuyor kipkirmizi kesiliyor benim de elim ayağıma dolasiyor
bisenakillisinzaten mondecaidensecmeler ben önce bibsle basladim. Çok çabuk şiştiği için sonra wee baby’nin kiraz ucluu emziğini aldım şu an onunla devam ediyoruz 1 yaşında
mondecaidensecmeler bisenakillisinzaten ben ilk oğlum damaklı wee yi direk aldı bu da alır diye düşündüm ikili aldım ama aldığında direk oguruyor susturamiyorum emzik kurtarıcı en çok hangi markayı tutuyorlar bibside denerim alırsa bibs şişiyor derken
nurella2633 mondecaidensecmeler avent al bi de onu dene bakalım onu batır pekmeze falan benimki de 7. Ayında tuttu
Alparslanmom__ mondecaidensecmeler Ay daha çok yeni neden almıyo. Ben ilk zamanlar veriyordum doktor kzınca vermedim keşke verseydim sen şimdiden avent al alışır bence
skkdkdr nurella2633 benımkıde 6.5 aylık şuandan sonra denesem gereklımı sızde emzık gerçekten kolaylıkmı