Ayy bende aynı dertten muzdaribim 2 aylık damaklı denedim avent denedim oguruyor . Bu saatten sonra tutar mı endişeliyim ama 4. Ayda tuttu yazılarını okuyunca umutlandim . Çalışıyorum araba kullanıyorum durabilmesi için emzik ihtiyaç olarak düşünenlerdenim