aybukesimsek glsnkrmzdl biz tercih etmedik arslanı koyduk çevremde karan isminde olan bebekler genelde esmer oluyor benim oğlum sapsarı saçlı yemyeşil gözlü karan koysak da uymayacakmış 😂
glsnkrmzdl aybukesimsek doğru ama ismin esmerlikle alakası yok çevremde iki tane daha karan var ikiside sapsarı ☺️🩵
aleksandralarossa glsnkrmzdl çok kaba bence ya daha sert ve kibar isimleri seviyorum ben erkeklerde. Ama illa bunlardan biriyse karan
aleksandralarossa glsnkrmzdl mete kerem eren emir gibi isimleri begeniyorum eski isimlerdende ali selim erdem :)
26merve26 glsnkrmzdl benim ilk oğlum Göktürk ikinci Aybars ben oyumu barlas tan yana kullandım güzel bir isim dikkat çekici dolu dolu Ali Veli yada Mehmet gibi sade sıradan değil