Esrasnyz Benim oğlumun ismi aslan karan bizde ilk koyarken tereddüt ettik ama sonradan içimize çok sindi şuan 8 aylık maşallah sarışın ilk karan ismini duyunca garipsiyorlar sonrada ismi gayette uyumlu olmuş ikisi bir diyorlar
eylulbebesi_ Bizde oğluma Pars ismini koyduk herkes çok yadırgadı isim değil diye😂 ama Barlas da güzel isim adıyla yaşasın
aleksandralarossa glsnkrmzdl mete kerem eren emir gibi isimleri begeniyorum eski isimlerdende ali selim erdem :)