@"glsnkrmzdl
glsnkrmzdl cinsiyetimiz henüz belli değilken kız ve erkek ismi seçmiştik erkeği kura çektik aslında karan geldi o gün çok yakın arkadaşımıza gittik eşimle çikolata ismi gibi o ne öyle dediler kuraya dahil ettiğimiz diğer isimlerden biri de Arslan dı eşimin de pek içine karan simemişti Arslan olsun diyordu arkadaşlarımız da öyle deyince erkek olursa arslan olsun dedik suan 6 buçuk aylık arslanımızz