denizalismom vicco ve nike var. İkisi de kolay giydiriliyor. İkisiyle de rahat yürüyor ama nike ile daha rahat yürüyor. Bir de kızımın ayakları çok küçük viccoda 19 numara bile büyük geliyor bazen ayağından çıkıyor niketa böyle bir problem yaşamadık. Bir de vicco parkta bahçede çabuk kirlendi temizleme konusunda zorluk yaşadım.