denizalismom Günaydın hanımlar 🙋🏻♀️ oğlum 11 aylık olmak üzere. İlk adım ayakkabısı almak istiyorum. Siz hangisini aldınız ? Önerilerinizi bekliyorum 🌸
Sevvl denizalismom vicco da vardı polarıs de LCW’nın ilk adım ayakkabısı da hedıye gelmıstı ama çok bir fark göremedim açıkçası, vicco öneriliyor ama bence tamamen adı çıkmış bir marka olduğu için hepsi aynı yanı
farelikoyunkavalcisi denizalismom vicco aldım çok hafif ve rahat görünüyor dışarıda yürümekte hiç zorlanmadı
mysozclk denizalismom ortopedik olmalı ayagına giyince fark etmesin bızım kız hissedince yurumuyor aglıyor 🤦🏻♀️ 1 yasında
VahsiKelebek_ LCW veya Polaris alabilirsiniz güzel. Asla civil alma giydirene kadar anam ağlıyor. Dedesi Polaris almış o da büyük bir numara. Tam olana kadar civilin çilesini çekeceğim 😂
meltem32 denizalismom denedık magzada 19 numaraydı ayagı aldıgımda ama ordakı arkadasım tanıdıktı bılekten ve 20 numara almamı soledı ole aldık baya kullanıslı ama mutlaka bılekten olması gerekıyomus cocugun kavrayabılöesı ıcın
ZeydsMom denizalismom ben de trendyolda gordum ayakabi ararken. İci yumusak ayakabi sevmeyen oglum onunla artik disarida yuruyor 😄