ZeydsMom Erkekler böyle sanırım 😂 Bende kapının önüne koydum bizim ayakkabılarımızla beraber görsün çıkınca giyiniliyor diye , kapının eşiğinden geri dönüyor 😂 sokakda bebek arabasında denedik , geçen kahve içmeye kafeye gittik orda denedik , öyle bir ağlıyor ki 🤭🤭 insanlar dönüp bakınca da zorlayamıyorum 😂 Hayır düşünüyorum da hiç bişey yaşamadık ayakkabı ile de bir travma yaratmadık niye böyle ön yargılı ve nasıl yıkıcam hiç bilmiyorum 😂 Sokakta tabanlı çorapla geziyoruz 😅😅