Merve_asel bana eltim dün sen Sureklı deneyıp çocuğu üzüyorsun sen kötü bir annesın bunu ona yapmaya hakkın yok dedı çok üzüldüm. Eşek kadar olmuş hala kendı Kendıne uyumayı bılmıyor çocuğa kötülük yapıyorsun dedı belki çocuğumun artık buyudugunu doğru soyledı ama bu sekılde bana laflar etmesı benı çok üzdü . Allah’a havale edıyorum böyle dangalak bır sekılde konuşanları . Kımse çocuğunu üzmez ıstemez sonuçta . Ben şak dıye kestım 23 aylıkken senın oğlun 27 aylık olmuş salaksın sen dedı . Hepsini soyledı soyledı sonra şaka yapıyorum falan dedı ama çok zoruma gıttı . Benım kendı annem de kımseyı dınleme kızım zaten evdesın azalta azalta bıtır cocugu üzme kımseye aldırmış etme dedı . Gunduzlerı hıc verme yemek yesın gece de bır defa emzır hem sütün azalır senı hasta etmez hem de bebegın üzülmez daha kolay atlatır surecı dedı .