Yagmur988 ağzına yavaş yavaş sıktım çoğu zaman kusuyordu benim kızımda ama 30 ml verip duruyordum 10 dk ara veriyordum öyle öyle biraz içiriyordum ağlıyordu istemiyordu ama yutuyordu. Ama çözüm bu olmadı bi dr götürdüm tüm tahlil vs normaldi tecrübemle tedavi edeceö dedi 5 tane antibiyotik iğne verdi çaresiz yaptırdım 3 iğneden sonra yavaş yavaş düzeldi şırıngadan kurtulduk diyebilirim aman aman yemezdi ama yinede doyardı karnı biberonla