gizemaktass kızım doğdu memeyi tutmak istemedi beni emmek istemedi 1 ay sonra mamayıda bıraktı şırıngayla besledim 3 aylıkken tekrar döndü mamaya azda olsa idare ettik ek gıdaya geçtik erken ama hiç bi sonuç alamadım şuan 8,5 aylık azar azar püre şekilinde yiyor eline bişeler veriyorum çiğnemeyi öğrendi ama doyacak kadar yemiyor sürekli bişeler yapıp yapıp döküyorum hem çeşit düşün hem yap uğraş hemde çöp olması çok sinir bozucu