gizemaktass dlk1410 artık bende saldım ne diyeyim yapıyorsun yapıyorsun kırk takla atıyorsun yok yemiyorlar ac kalıyorlar yemiyorlar elden hicbirsey gelmiyor
gizemaktass dlk1410 yemiyor yemiyor gerçekten bende ergoterapist araştırıyorum onlar bu alana bakıyormuş bilgin olsun
dlk1410 gizemaktass 1. Sınıfa başladığında 🤣😂 Şunun şurasında ne kaldı ki 3-4 yılımız kaldı. İşin şakası sağlıklı olsunlar da yemekte birgün yerler herhalde. Bize yazık yipratiyoruz kendimizi