katara o yorumları yapsınlar diye ricada bulunuyorlardır ya da o kadar para verince düzene sokunca yapası geliyordur insanların o yorumları. Çok takılmamak gerek buna. Kaldı ki uyku eğitimi alıp bin pişman olan da çok anne var forumda başlıkları araştırıp okuyabilirsiniz. Yarıda bırakan mı dersiniz, bebeğine yaramadığını söyleyen mi dersiniz. Nasıl ki piyasada bir tane ağrı kesici ilaç yok her insan farklı olduğundan bileşenlerin etkisi sebebiyle hafiften ağıra kategorize edilmiş durumda aynı şekilde bebeklerin de hepsi birbirinden farklı ve aynı eğitimi verip aynı sonucu beklemek çok mantıksız. Orada olumsuz yorumlar görmezsiniz zaten ya da çok nadirdir. Çünkü ya silerler o olumsuz yorumları ya da üstünü örterler kusura bakmayın para iadesi yapalım uymadı sizin bebeğinize bu eğitim vs diye.