Mavigokyuzu türkiyede yaşamıyor zaten kendisi yurt dışında sizde araştırabilirsiniz kendisini
İnstagram uyubebegim_uykulog
Ben kesinlikle çaresizlik vs olduğunu düşünmüyorum şöyleki aşama aşama gidersek ve bu süreyi uzun tutarsak bebekte ağlama vs olmuyor ki ben hiç yaşamadım evet gece kesintisiz uyumuyor ama uyucağı saatler belli dakikalarca uğraşmıyorum gerçekten yatağına koyuyorum bir kaç dakika dönüyor ve kendisi uyuyor bu zamana kadar ağlatarak vs öğretmedimde ki ben bunu yapacak annede tanımıyorum 😊