Elvinemine valla ben sırf bu deformasyondan korktuğum için sezeryan oldum hatta yakınlarıma akıl danıştığımda linç yedim bunumu düşünüyosun önemli olan çocuğun sağlıklı olması neren bozulursa bozulsun takma diyorlar sanki makinayım ben doktorum kesinlikle normal doğumda deforme olur ama en sağlıklısı normal doğur sonra daraltma yaptırırsın bende yaptırdım memnunum dedi ama ben araştırdım vajinal hissizlik kuruluk gelişebiliyormuş madem gene düzeltme ameliyatı olucam toptan sezeryan ameliyatı olurum daha iyi dedim hiçte pişman değilim hatta keşke sancı gelmeden yaptırsaydım bitek ona pişmanım bazıları yazıyor normal doğurdum eskisinden daha dar oldu diye ben asla inanmıyorum