Deletedmom_215 size o kadar hak veriyorum ki sezeryan doğumla anne olmuş bir insan olarak çok zorlu bir hamilelik yaşadım kendimizi hazır hissedene kadar bekledik, bebeğimiz 3 yıl sonra oldu, kanama ile hamile olduğumu öğrendim acilde, bir hemsire bana (sağlıkli olsa dururdu boş ver canım adet olur gibi atarsın) dediği için kendi kendimi yedim 30 haftalık olana kadar progestan kullandım 3 ay kanama eşliğinde hamilelik yaşadım hep düştü düşecek oynamıyor birseymi oldu diye 😔 kız dogurmadığım için kayın validem durmadan laf etti hala ediyorda, kilo almadım diye hamilelikte komşum bebekte bir sorunmu var canım kilo almıyorsun hiç diyordu, kayınvalidem biraz kilolu dogurda rahat sevelim diye beni durmadan şey yaptı 😔 kendisi 4 kilo üstü doğurmuş, komşum sezeryan dogurursan yarım insan olursun dedi, 7 aylık hamileyken bir tek senmi hamilesin denildiği için ev supurdum sildim kanamam açıldı hastanede yattım normal doguranların övunmesi sezeryanı kötülemesi, normal doguranların abarta abarta ben doğurdum şöyle dogurdum diyerek kendilerini ovmeleri, son ayimda bebeğimin gelişimi güzeldi az beslendim spor yaptimki doğumum kolay olsun diye bebeğimi doğurdumu o anımı hayal edemedim bu bebeği nasıl doguracagim diye psikolojikmen bittim kendi içimde, doktorum çok güzel bir doktordu sezeryan doğumu önerdi plesantam öndeydi korkuyorduk normal olsada sezeryana dönebilirdi sezeryanı kabul etmedim normal istiyorum diye odadan çıktım bir hafta evde onun stresini yaşadım ve en sonunda şunu düşündüm evlat benim evladım ben taşıdım ben buyutecegim dogum ufak bir parçası bu sürecin neden bunu kendime ve bebeğime yapıyorum doktoruma gittim hemen sezeryan gunu aldım ve dogumumu yaptim son gece uyumadan gittim korkudan stresten ama herşey o kadar guzeldiki hiç düşündüğüm gibidegildi o bebeğimi görmem daha once görsem 100 200 kerede olsa doğum yapardım zorlu gecti ameliyatim bu sefer büyük bebek isteyen insanlar elleri ne büyük bunun ne kilolu bu yok şu yok bu hastaneden kız bebekle ciksaydik keşke neyse bir dahakine, bir hafta sonra bebek için hastane kontrolünde kanamam acildı acil hastaneye yatırıldım kayın validem şey dedi küçük ped takmissindir üstüne geçmiştir 😔 değerimiz bu kadar çok üzülüyorum ve çok pişmanım neden bebeğime odaklanamadim normal dogursam çokmu anne olacaktım cokmu değerim olacaktı kendi bedenim kimseyi ilgilendirmez insanları mutlu etmek için değil ben bir cana anne olmak için doğurdum ve elimden gelenin en iyisini yapıyorum herkezinki kendine ait bir süreçtir biraz uzun oldu ama içimi dökmüsüm kızlar bebeğim sağlikliya gerisinin hiç bir önemi yok inaninki bırakın kim kendini ne saniyorsa şansın sadece gülüyorum ben…